Както съобщиха от ръководството на Petrol Mobile преди броени минути в БТА, компанията ще предлага единствено предплатени услуги и ще бъде насочена към масовия потребител. "Аудиторията, към която сме се насочили, предпочита да говори и да изпраща текстови съобщения, а не да използва мобилен Интернет и други по-иновативни услуги" - съобщи Катерина Игнатова, която отговаря за връзките с обществеността на Петрол Мобайл. Интересното е, че компанията ще предложи плоска тарифа за разговори към всички мобилни оператори.
Ръководството на Петрол Мобайл очаква потребителите на компанията през следващите две години да достигнат между 150 000 и 200 000 реални абонати.
Виртуалните мобилни оператори са особено популярни във Великобритания, Канада и др. страни по света. Най-известният пример за такава компания е британската Virgin Mobile на милиардера Ричард Брансън. Тяхната роля се оценява като изключително положителна за пазара, тъй като спомагат за увеличаване на конкуренцията, спад на цените и по-бързата поява на нови услуги. Припомняме, че у нас този тип компании могат да съществуват след приемането на Закона за електронни съобщения през 2007 г., с който беше регламентирана възможността един оператор да даде честотен ресурс под наем на друга компания.
Коментари (0)