2012 определено бе слаба година за HTC. Продажбите на тайванската компания не бяха отлични, печалбите спаднаха значително, а конкуренцията на Samsung в Android сегмента бе по-смазваща от всякога. 

В интервю пред "The Wall Street Journal" Питър Чоу, главният изпълнителен директор на HTC, споделя, че най-лошият период за HTC би трябвало да е преминал. Според него слабите резултати на компанията през 2012 г. се дължат най-вече на слаба маркетингова стратегия и липса на комуникация с потребителите. 

През 2013 г. HTC ще отдели по-сериозна част от бюджета си за маркетинг и ще наблегне повече на Windows Phone, което може да бъде както добър, така и лош ход. 

Какво трябва да направи HTC според вас, за да се завърне към позицията си на един от водещите иноватори в мобилния сегмент?