Глобалната финансова криза и рецесията, чиито натиск вече се усеща от повечето американски компании, беше посочена от повечето лектори, като възможен катализатор за развитието на икономиката на виртуалния свят. Повечето виртуални светове от типа на Second Life днес рекламират себе си като среда за комуникация, намаляваща значително разходите на компаниите.
Според анализатори, някои големи компании още от месеци обмислят стартиране на маркетингови или рекламни инициативи в Second Life. Както hicomm.bg вече писа, Coca Cola направи важна стъпка за завръщането си в този виртуален свят, с рекламна кампания на своята марка Nestea.
В рамките на форума бяха посочени възможни решение за развитието на този бизнес модел, като нова монетарна политика, нови приходоизточници и нови форми на регулация на виртуалните активи.
Коментари (0)