Според агенцията за анализ Strategy Analytics, Samsung за първи път в историята излезе на първо място на пазара на смартфони в Китай. Южнокорейският производител почти е утроил продажбите на смартфони през 2012 г на един от най-големите пазари в света. Ако през 2011 г обема на продажбите на смартфони от Samsung в Китай е бил 10.9 милиона броя, то миналата година цифрата е достигнала 30.06 милиона броя. Според Strategy Analytics, делът на Samsung на пазара на смартфони в Китай е 17.7% - нелош резултат с оглед на това, че южнокорейският производител влезе на този пазар през 2009 година.

На второ място, според данните на агенцията с дял от 13.2% е компанията Lenovo, подобрила своите показатели в сравнение с 2011 с 4%. За Apple е едва третото място с пазарен дял от 11%. После следват китайските компании Huawei Technologies (9,9%) и Coolpad (9,7%).

 

Тагове: