Един от световните технологичните гиганти - Samsung, наскоро обяви своите постъпления, възлизащи на 52.18 трилиона корейски вона (≈ $47.5 милиарда) в консолидирания отчет на компанията за края на третото тримесечие на 2012, с 26% ръст спрямо миналата година. През тримесечието консолидираната оперативна печалба на компанията достига рекордни размери от 8.12 трилиона вона (≈ $7.4 милиарда), което представлява 91% ръст спрямо предходната година. Консолидираната нетна печалба за периода юли-септември 2012 достига 6.56 (≈ $6 милиарда) трилиона вона.

 

На 5 октомври, при оповестяване на финансовите резултати за третото тримесечие, компанията обяви, че очаква консолидираните й приходи да достигнат 52 трилиона вона (≈ $47.1 милиарда), а оперативната печалба - близо 8.1 трилиона вона (≈ $7.4 милиарда).
Доброто представяне на Samsung се дължи главно на ръст в продажбите на мобилни телефони и засиленото търсене на дисплейни панели. В рамките на тримесечието бизнесът с Мобилни комуникации постигна печалба от 26.25 трилиона вона (≈ $23.9 милиарда), което се равнява на повече от половината от общите приходи на Samsung. Печалбите в сегмента с дисплейни панели са благодарение на нарастващия износ на OLED панели и дисплеи с течни кристали, които намират приложение в производството на таблети, смартфони и телевизори.

 

На фона на несигурната икономическа обстановка бизнеса с компонентни и крайни продукти на Samsung отбелязва ръст в продажбите в сравнение със същото тримесечие на 2011. Дивизията за Дигитална медиа и комуникации, включително секторите за Потребителска електроника и ИТ и Мобилни комуникации, възлизат на продажби от 41.90 трилиона вона (≈ $38.4 милиарда)- с 37% ръст на миналогодишната база. Оперативната печалба при Продуктовите решения достигна 2.29 трилиона вона (≈ $2.1 милиарда) върху приход от 17.40 трилиона вона (≈ $15.9 милиарда). Сегментът с Дисплейни панели изпреварва бизнеса с Полупроводници по годишен ръст.