В рамките на изложението Integrated Systems Europe 2013 Samsung представи своята пълна гама иновативни продукти за визуална реклама, включително огромен, 95-инчов LED дисплей. Най-новите продукти на компанията в тази област ще бъдат изложени от 29 до 31 януари в Зала 1 на ISE - най-голямото изложение за дисплеи с рекламна цел в Европа - в Амстертам, Холандия.

Рекламните дисплеи на Samsung за 2013г. са ценово ефективни решения за бизнеса и са изградени чрез новосъздадената Samsung Smart Signage платформа, захранвана от System on Chip (SoC) полупроводник. За първи път софтуерните партньори на компанията ще имат възможност да разработят приложения, оптимизирани за различни сфери с помощта на  Software Development Kit (SDK) от Samsung.


Удобно, рентабилно решение за бизнеса

Samsung Smart Signage Platform предлага удобен за употреба интерфейс и така елиминира сложните процеси за настройка и инсталация.
Платформата разполага с двуядрен CPU и цялостен видео процесор за обработка на кодеци, а потребителите могат да избират между памет от 4GB и 8GB. Освен това, тя включва вграден висококачествен медиа плейър, като така позволява на потребителите да зареждат съдържание без необходимост от компютър или set-back box. Като елиминира нуждата от външни устройства, Samsung Smart Signage Platform гарантира лесна инсталация и работа и по този начин спестява време и средства.

Новите дигитални рекламни съоръжения на Samsung разполагат и с функцията „Plug&Play", която позволява на потребителите да управляват устройството чрез USB, в допълнение към поддръжката на различни аудио и видео формати като WMV, MP4, H.264 и др. За допълнително удобство софтуерният продукт MagicInfo Premium S на Samsung дава на потребителите възможност да управляват съдържанието и устройствата дистанционно в границите на мрежата.


Samsung ще си пратнира със софтуерни компании в дисплейния бранш

Новият SDK на Samsung за софтуер на рекламни съоражения, първи в света на пазара за дисплеи с рекламна цел, позволява на софтуерните партньори да разработват оптимизирани приложения, подходящи за разнообразни бизнес сфери.
Сериите дигитални рекламни съоражения MEC, UEC, UDC и PEC на Samsung, които ще бъдат представени на ISE са:

MEC сериите са тънки, еко-съобразни широкоекранни LED дисплеи - включително 95-инчовия дисплей на компанията, които намаляват разходите на бизнесите и са идеални за рекламни съоражения, които изискват детайлни изображения с точно пресъздадени цветове.

UEC сериите са големи дисплеи за видео стени с тесен панел, които задържат вниманието на зрителя върху картината, а не върху монитора. Това гарантира, че посланието ще изпъкне във всякаква среда, включително търговски обекти, корпоративни офиси, хотели и ресторанти.

Луксозните UDC серии дисплеи за видео стени са оборудвани с ултра тънък панел, яркост 700 нита, 8GB памет. ACM (Advanced Color Management) и са лесни за инсталация, така че да гарантират рентабилно решение, подходящо за летища, ресторанти и денонощни търговски локации.

PEC сериите са ултра тънки и леки, подходящи за летища, ресторанти и денонощни търговски обекти, винаги на видео стени.

Прозрачният дисплей на Samsung NL22B, който получи награда за иновация на изложението CES 2013, също ще бъде изложен на щанда на компанията, заедно с мулти тъч дисплея - маса SUR40.