Японският клетъчен оператор Softbank Mobile започна да раздава безплатно 8 гигабайтовата версия на популярния мобилен телефон iPhone на Apple. Условието за придобиване на апарата в Япония е, да бъде подписан двугодишен договор за клетъчни услуги с оператора.
Същата компания предлага 16 гигабайтовата версия на модела за 118 щ. долара, вместо за 350 щ. долара, както беше до скоро. Освен това месечната такса за пренос на данни в пакета е намалена от 62 на 45.6 щ. долара.
Припомняме, че Softbank Mobile има ексклузивни права за продажба на моделите с марка iPhone в Япония. Разпространението на апаратите в страната на изгряващото слънце за сега е слабо, тъй като iPhone не съответства на изискванията на японските потребители.
Апаратът няма функция на електронен бележник, нито възможност за смяна на панелите и освен това камерата му е слаба, в сравнение с тези на популярните в Япония модели. Друг проблем е, че устройството не е удобно за писане на SMS-и на японски.
Японският пазар е един от най-трудно достъпните за чужди вносители на електроника, поради високите стандарти и традиционните предпочитания на потребителите към продукти от местни разработчици. Припомняме, че преди около месец дори Nokia се отказа от присъствие в страната на изгряващото слънце, след като в продължение на години не можа да заеме значим дял от пазара.
Същата компания предлага 16 гигабайтовата версия на модела за 118 щ. долара, вместо за 350 щ. долара, както беше до скоро. Освен това месечната такса за пренос на данни в пакета е намалена от 62 на 45.6 щ. долара.
Припомняме, че Softbank Mobile има ексклузивни права за продажба на моделите с марка iPhone в Япония. Разпространението на апаратите в страната на изгряващото слънце за сега е слабо, тъй като iPhone не съответства на изискванията на японските потребители.
Апаратът няма функция на електронен бележник, нито възможност за смяна на панелите и освен това камерата му е слаба, в сравнение с тези на популярните в Япония модели. Друг проблем е, че устройството не е удобно за писане на SMS-и на японски.
Японският пазар е един от най-трудно достъпните за чужди вносители на електроника, поради високите стандарти и традиционните предпочитания на потребителите към продукти от местни разработчици. Припомняме, че преди около месец дори Nokia се отказа от присъствие в страната на изгряващото слънце, след като в продължение на години не можа да заеме значим дял от пазара.
Коментари (0)