Онлайн приложенията от типа социални мрежи, които се възползват от предимствата на мобилните услуги, базирани на местоположението, ще създадат нов интегриран сегмент, който може да се превърне в двигател за ръст в сектора. Това прогнозира аналитичната компания ABI Research в своя нов доклад, посветен на тенденциите при Location Based Services.

Анализаторите очакват пазарът на интегрирани мобилни социални мрежи, базирани на местоположението, да достигне 82 милиона потребители до 2013 г. Освен това те прогнозират, че водещи социални мрежи, като Facebook и MySpace ще се включат активно в този процес.

Според ABI Research тази тенденция ще включва редица нови услуги, базирани на определяне на местоположението, като откриване на приятели, локални търсачки, гео - етикети и споделяне на информация за интересни места по света. Както Hicomm.bg вече писа, една от най-тясно свързаните с местоположението социални мрежи - Where Are You Now - вече има своя мобилна версия, позволяваща на потребителите да споделят информация от мобилните си телефони.

Тагове: