Очаква се трейлър номер две да бъде гледан от много повече хора от първия, пуснат през февруари, който бе видян от милиони. Филмовото студио се обърнало към widget провайдъра Clearspring да реализира втория рекламен клип за новите приключения на Индиана Джоунс.
Трейлърът ще се разпространи много по-бързо и по-масово, след като навлезе в социалните мрежи и блоговете, прогнозират анализатори.
Освен това след жребий двама фенове на сагата на героя на Харисън Форд, гледали трейлъра в мрежата, ще имат шанса да бъдат на премиерата на "Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull" и да заснемат видео, което веднага да пусне в интернет във вид на widget за лентата.
Мисля, че причината студиата да започнат да залагат на нашите джаджи са слуховете, предавани от уста на уста. А това всъщност е точно Холивуд. Ако се замислите какво е всъщност widget, то това е дигитална версия на мълвата, обясни Пеги Фрай, която е вицепрезидент на Clearspring.
Коментари (0)