С дългогодишния си опит в предоставяне на решения за по-бърз и лесен обмен на информация, Корпорация Xerox се включи като корпоративен член съосновател на IORG организация за изследване на информационното претоварване (Information Overload Research Group). Основната й цел е повишаването на продуктивността на работното място чрез намаляване на информационното претоварване. Учредителното заседание на организацията се проведе на 15 юли т.г.

По този повод, Xerox се съюзява с Microsoft, Intel, IBM и други лидери в сферата на високите технологии, които са решени да разработят решения за филтриране и категоризиране на потока от информация, който ежедневно ни залива - email-и, sms-и, телефонни разговори и милиони принтирани страници по цял свят.

Според изследователската компания Basex, ненужните прекъсвания на работния процес и времето, необходимо след това за връщане към рутинната работа струват само на щатската икономика $650 милиарда годишно. Това представлява 28% от работния ден на един научен работник, като производствената дейност обхваща 25% от работния процес, за проучвания се отделят 15% , за срещи - 20% и около 12% за дискусии.

IORG обединява експерти от индустрията, академици и технологични компании, които търсят решения за увеличаване на продуктивността и качеството на живот на информационните служители в реална среда - , каза Натан Зелдес, президент на IORG. - Дългогодишните традиции на Xerox в изследването на начините, по които хората възприемат, обработват и предават информацията ще ни помогнат да се справим с информационното претоварване.

Преди около 70 години, Честър Карлсън създава своето първо ксерографско копие в малка лаборатория в Куинс, Ню Йорк, каза Софи Вандебрук, главен технолог и президент на Xerox Innovation Group. В голяма степен, това наглед просто изобретение доведе до революция в начина, по който хората обменят информация. Оттогава възможностите да споделяш и да получаваш информация са се увеличили многократно. Нашата роля в Xerox винаги е била да улесним работния процес. Днес това означава да намерим оптималния път между хартията и дигиталното съдържание, да подчертаем важната информация с цвят и персонални послания, да използваме нашите интелигентни технологии за обработка на документи да произвеждат повече за по-малко пари и по-кратко време. Наличната информация продължава да нараства. Опитът на Xerox в иновациите и познанието ще помогнат да направим информацията отново полезна за компании от всякакъв мащаб, по цял свят.

Основана това лято IORG има мисията да провежда проучвания, да определи най-добрите практики, да създаде решения и да предложи напътствия за справяне с информационното претоварване.
За допълнителна информация относно IORG посетете http://www.iorgforum.org/.

Тагове: