На Зелен телефон 0800 15 666, клиентите на БТК ще могат да отправят запитвания и предложения, както и да коментират търговската политика на телекома. Отговор на поставените от тях въпроси ще бъдат излъчвани в ефира на Дарик радио всеки вторник от 07.45 часа.

Зеленият телефон 0800 15 666 работи 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата. Линията е безплатна за абонатите на БТК*. Всеки, който потърси съвет на безплатната линия, ще разполага с една минута време, за да остави своето съобщение. На телефонен номер 0800 15 666 ще могат да се отправят всякакви запитвания, свързани с продуктите и услугите на БТК, да се отправят конкретни коментари, както и да се правят препоръки към търговската политика на телекома.

Вярваме, че безплатните съвети от висококвалифицираните специалисти на БТК от ефира на Дарик радио са още една крачка към създаването на по-модерен диалог с нашите клиенти заяви Димитър Цонев, Говорител на БТК. За нас мнението на потребителите е от голямо значение, защото вярваме, че чрез тях ние ще можем още по-добре да отговорим на изискванията им и да предоставяме необходимите им услуги, коментира още той.

Освен Зеления телефон за безплатни съвети по Дарик радио, клиентите на телекома имат възможност да получават информация за продуктите, услугите и промоциите на компанията и на Горещата линия на БТК на телефон 0800 15 500. Специално за ADSL абонатите си БТК поддържа и денонощен телефон 0700 17 111. На него всички потребители на високоскоростния Интернет на БТК могат да получат информация за услугата и он-лайн поддръжка на избрания от тях пакет.

Тагове: