
Малко след множеството си анонси на GDC 2025 Nvidia сподели и кратки нови клипове за трио дългоочаквани предстоящи екшън игри: Lost Soul Aside, Stellar Blade и Tides of Annihilation. Всички те са създадени от азиатски разработчици и ще поддържат Nvidia DLSS 4 Multi Frame Generation, за да гарантират изключително висока честота на кадрите, достигаща до над 500 FPS в Lost Soul Aside.
Lost Soul Aside е в процес на разработка от дълго време. За първи път за нея се заговори преди почти седем години, когато се разработваше за PlayStation 4 Pro. За разлика от други дълго отлагани игри обаче има много добра причина - всичко започна като едноличен проект на Ян Бинг, преди да получи голямо внимание и подкрепа. Най-сетне Lost Soul Aside ще бъде пусната на 30 май за PC и PlayStation 5, което я прави първата сингъл плейър игра, публикувана от Sony Interactive Entertainment, която ще излезе едновременно на двете платформи. Екшън заглавието, което все още работи на Unreal Engine 4, поддържа и трасиране на лъчи.
Строго по реда на издаване следващата игра е Stellar Blade от корейския разработчик Shift Up. Тази игра (също издавана от Sony Interactive Entertainment като Lost Soul Aside) стартира преди година за PlayStation 5 с отлични продажби и рецензии, въпреки че оттогава и разработчикът, и издателят са съдени за нарушаване на търговска марка.
Както се вижда от кратките кадри, Stellar Blade, която също се задвижва от Unreal Engine 4, работи с до 371 кадъра в секунда с Nvidia DLSS 4 Multi Frame Generation. Изданието за PC се очаква по някое време през юни. Все още не разполагаме с официалните системни изисквания.
И накрая имаме най-скоро обявената игра: Tides of Annihilation. Това екшън/приключенско заглавие, вдъхновено от артурианските митове, се разработва в Eclipse Glow Games с Unreal Engine 5 и е планирано за пускане на пазара през 2026 г. В трейлъра виждаме, че то работи с до 359 кадъра в секунда с помощта на Nvidia DLSS 4 Multi Frame Generation.
Излишно е да споменаваме, че всички тези трейлъри са заснети с новия флагмански графичен процесор на Nvidia - GeForce RTX 5090. Освен това те ще са избрали режим Performance Mode при 4K резолюция, за да увеличат максимално честотата на кадрите. Все пак, дори и с тези малки уговорки, това са впечатляващи цифри за честотата на кадрите. Все пак ще трябва да изчакаме да изиграем игрите, преди да преценим тяхната плавност, тъй като различни технически бъгове могат да помрачат дори изживяването с висока честота на кадрите.
Снимка: Unsplash
Виж още: Този уж невинен CAPTCHA метод ще инсталира зловреден софтуер на компютъра ви