Sony информира потребител с хакнат акаунт за PlayStation, че ще трябва да плати направените неправомерно покупки или ще му заключи устройството перманентно, съобщава Ubergizmo. 

През февруари акаунтът на Бен Смит е бил хакнат, вследствие на което е направена покупка с неговата кредитна карта на стойност 49.99 паунда. Клиентът информирал Sony за проблема, а от компанията тогава му казали, че ситуацията "се разследва". След това от Sony отказали да анулират покупката. Смит обаче успял да уведоми банката си предварително и да стопира плащането. Така той не е бил таксуван за нещо, което не е купил.

Историята не свършва тук. Няколко месеца по-късно Sony замразява PlayStation акаунта ми заради дължимата сума и заявява, че сумата от 49.99 паунда трябва да бъде платена от него, въпреки факта, че той не е този, който е направил покупката. 

"Беше ми препоръчано по телефона от поддръжката на Sony, че отговорността за ползването, включително за действия, извършени от непознати трети страни, е изцяло моя. Информираха ме, че Sony няма да поеме никаква отговорност за измамното ползване на кредитната ми карта, а сигурността на акаунта е изцяло моя", казва Смит. 

В крайна сметка се получава така: Смит е успял да спре плащането на 49.99 паунда чрез банката си, желае анулиране на поръчката, която той не дори не е правил, а Sony му казва, че трябва да плати сумата или ще блокира акаунта и устройството му. 

Прочетете: Sony Xperia Cosmos ще излезе на пазара с името Xperia C4

Тагове:
Още от Play