Huawei, водеща световна технологична компания, продължава участието си на международни събития с Nordic Game – традиционно изложение и търговска конференция, посветени изцяло на гейминг индустрията в Северна и Централна и Източна Европа.

Събитието, което се провежда на историческо за Малмьо място – Slagthuset, от 17 до 20 май, ще позволи на Huawei да демонстрира как бързо растящата потребителска база в магазина за приложения, AppGallery, предоставя множество предимства на разработчиците на игри.

Компанията кани разработчици на игри и гейминг студиа да се срещнат с екипа на Huawei по време на събитието. Фокусът на тези срещи ще бъде как AppGallery и разрастващият се GameCenter на Huawei могат да предоставят нови възможности за разширяване на своята потребителска база. Експерти ще бъдат на разположение, за да дискутират различните процеси и как те да бъдат от полза както за клиентите, така и за разработчиците.

Игрите се превърнаха в най-бързо развиващата се и успешна категория в AppGallery, като някои от водещите световни разработчици на съдържание в сектора сега достигат 580 милиона активни потребители на платформата в световен мащаб (45 милиона в Европа, +7% на годишна база) с нови и вече съществуващи приложения за игри.

По време на Nordic Game, Huawei, който е платинен спонсор на събитието, ще се включи в още няколко ключови дейности:

- Д-р Хайме Гонзало, вицепрезидент на Huawei Consumer Mobile Services, ще бъде част от гостите на конференцията, изнасяйки презентация за ефективните начини за маркетиране на игри в AppGallery, включваща примери за реални успехи на популярни компании.

- Huawei също ще приветства на сцената Outfit7, глобален разработчик на игри, който стои зад всепризнатата серия Talking Tom & Friends и нейната дългоочаквана RPG Mythic Legends, за да очертае опита и работата си с AppGallery след присъединяването им към платформата.

- На своя щанд (10B) специализираният екип на Huawei ще предостави на всички присъстващи информация за възможностите за растеж, ползите от Huawei Ads за игри и подробности за това, как Huawei улеснява разработчиците чрез ясна и техническа интеграция.

- Huawei спонсорира и категорията Best Nordic Game of the Year – като част от Nordic Game Awards (19 май от 19:00 ч.).

„Много сме развълнувани да бъдем отново част от общността на Nordic Game. Разбираме как разработчиците, увлечени от страстта си към тяхното изкуство, понякога срещат трудности при представянето на своите проекти. Ние ги изслушахме и предоставихме лесно решение, което представлява нов, неизползван комуникационен канал, който достига до десетки милиони активни потребители на пазара“, коментира д-р Хайме Гонзало, вицепрезидент на Huawei Consumer Mobile Services Europe. „Подготвихме това събитие с мисъл за тези разработчици на игри и затова каним и приветстваме нови и съществуващи партньори да разговарят с нашите експерти и да получат по-задълбочено разбиране за това, как можем да работим заедно за развиване на бизнеса.“

Снимки: Huawei

Още от Play