Покупката на подобрения, специални умения и други ин-гейм елементи срещу истински пари е доста критикувана практика, която е забранена в повечето магазини и портали.
Valve смята, че в подобна практика няма нищо лошо. Именно затова отскоро в Steam могат да бъдат закупени виртуални елементи, благодарение на системата Steam Wallet. Към момента тя работи само с Team Fortress 2, но Valve планира да я разшири с всички останали игри в портфолиото си.
Бизнес моделът е успешен за компанията, тъй като тя печели 5% от всяка транзакция. Това обаче не е всичко - всяка игра има свой собствен процент, който се добавя към началните пет. В случая на Team Fortress 2 той е 10%, което води до 15% за Valve.
Към момента платформата е в бета. Бихте ли купили ин-гейм елементи срещу истински пари? А прочетохте ли последните слухове за конзолата на Valve?