Въпреки че няма нищо официално обявено, LucasArts винаги са готови да се върнат към класическите си приключенски игри. Според PR-ът на компанията Крис Норис и продуцентът на Fracture Джефри Гулет, компанията е толкова горда с класическите си шедьоври като Grim Fandango и Monkey Island сериите, че никога не са ги изключвали като евентуални бъдещи проекти.

Обмисляли сме много казва Норис Това е нещо, върху което непрекъснато се мисли. Искаме да предоставим класически заглавия на сегашното поколение. Разбира се, не обявявам нищо, защото, честно казано, самият аз не знам нищо по-въпроса.

Винаги може да се случи допълва Гулет Ние много ценим и се гордеем с нашето наследство, голяма част, от чиито заглавия оставяме отворени.

Тагове:
Още от Play