Маркетинговата компания Newzoo очаква повече от 2.4 милиарда души да играят игри през 2019 г., научаваме от нов доклад. Тя също така се надява игралната индустрия да генерира приходи от 148 млрд. долара рез 2019 г.
Activision Blizzard обедини усилията си с Newzoo, за да създаде доклада Betting on Billions: Unlocking the Power of Gaming. Повечето от потребителите са на мобилни платформи, а докладът отбелязва, че мобилните геймъри остават неизползвана възможност за марки и рекламодатели.
Като цяло се очаква игрите да генерират приходи от 148.1 милиарда долара през 2019 г., като мобилните игри представляват малко по-малко от половината от общия брой.
„Това е огромна възможност за много марки. Пазарът на игри, с иновативните си стратегии за монетизиране и силно ангажираните потребители, сериозно оспорва начина, по който традиционните забавления са работили от десетилетия", казва Ема Макдоналд, директор по маркетинга в Newzoo. "Това е една от причините медийните гиганти като Netflix да продължават да експериментират с интерактивни преживявания."
В доклада бяха разгледани потребителите на мобилни приложения в САЩ, Великобритания, Германия и Франция. Изследването показва, че мобилните игри са едно от най-използваните приложения днес. Типичните мобилни геймъри са разделени 50 на 50 по отношение на пола, а средната възраст варира между средата и края на 30-те години.
Newzoo установи, че един от двама потребители на мобилни приложения е отварял приложение за игри през последните седем дни, което прави игрите третото най-популярно по тип приложение, стоящо само зад социалните медии и онлайн пазаруването.
Имате нов геймърски лаптоп? Ето четири актуални игри, с които максимално ще му се изкефите! (ВИДЕО)