Mario идва за мобилни устройства и новата игра може да доминира по начин, непознат до момента.

Според анализатора Серкан Тото от Kantan Games геймърите, предпочитащи смартфони и таблети, биха могли да свалят новата Super Mario Run на своите iOS и Android устройства над 1.5 милиарда пъти. Играта на Nintendo ще дебютира най-напред за iPhone и iPad през декември, след което на по-късна, но все още необявена дата, ще излезе за Android. В гейминга не съществуват персонаж и марка с по-голяма притегателна сила от Mario и анализаторът е уверен, че това влияние може да се пренесе и на мобилния пазар.

За сравнение мобилният хит Subway Surfers надмина 1 милиард сваляния през 2015 г., след като дебютира цели три години по-рано; по-рано тази седмица пък научихме, че за два месеца Pokémon GO е стигнала 500 милиона сваляния. Super Mario Run обаче ще бъде първата поредица, която е изцяло собственост на Nintendo, която ще дебютира на мобилни устройства. Компанията планира играта да има безплатно демо, докато пълната версия ще се продава на все още неопределена цена.

“Очаквам Super Mario Run да се представи изключително добре, що се отнася до свалянията”, казва анализаторът, цитиран от Venture Beat.

Виж още: Apple представи iPhone 7 и 7 Plus с подобрен дизайн, двойна камера и водоустойчивост

Тагове:
Още от Play