По време на Game Developers Conference в Сан Франциско бащата на BioShock, Кен Ливайн, сподели, че иска да разработва игри, които могат да се проиграват до безкрайност.

Идеята на Ливайн е по-скоро далечна, но особена интересна. Той си представя система, подобна на Lego, при която всяко блокче е решение на играча и задвижва различни комбинации от събития. Корелациите между отделните блокчета са също толкова безкрайни, колкото моделите, които може да построите от пакет обикновено Lego тухлички. На пръв поглед познатата концепция всъщност е изцяло нов проект, по който Кен Ливайн вече работи. Той вярва, че игрите на бъдещето ще могат да се преиграват до безкрайност или поне особено дълго време, без историята да се повтаря.

В интервюто Ливайн използва имена като "Ромео", "Жулиета" и "CliffyB", но не дава никакви подробности са следващия си франчайз. Припомняме, че Irrational Games, студиото зад Bioshock, бе закрито наскоро.

Тагове:
Още от Play