
Напоследък има редица успешни тв адаптации на видеоигри, които се противопоставиха на тенденцията на предишните подобни продукции, които бяха най-вече свободни адаптации. Сериалът The Last of Us по едноименния PlayStation хит спечели множество награди през двата си сезона, а сериалът Fallout на Amazon е изключително популярен, като вторият му сезон се задава съвсем скоро. Въпреки че тези сериали може да изглеждат успешни сами по себе си, нови открития показват, че екранните адаптации са също толкова полезни както за вдъхновяващия материал, така и за телевизионните студиа.
Доказано е, че силната телевизионна адаптация прави играча по-склонен да се върне и да играе играта, на която е базирана.
Проучване, проведено от Ampere Analysis, разкри, че телевизионният сериал Fallout е увеличил базата играчи на поредицата с 490%, като 80% от тях са играчи за първи път.
Това показва влиянието, което преминаването към нова среда може да окаже върху разширяването на привлекателността. Също така успешен, макар и не в същата степен беше The Last of Us, като увеличи броя на играчите със 150% през двата си сезона.
Въпреки че може да изглежда, че отговорът очевидно би бил „да“, филмите са форма на медия, която се възприема по много различен начин от телевизионните предавания. Констатациите на Ampere Analysis показват, че телевизионните предавания са по-ефективни в това отношение.
Те не само са по-кратки, но и нов филм често изисква хората да напуснат дома си, докато стриймингът на Fallout през Amazon Prime на вашата конзола и незабавното превключване към Fallout 4 изисква само няколко натискания на бутони и много малко движение.
Разбира се, с подобни на предстоящия филм за Mario Galaxy и екранизациите на Sonic може би става въпрос по-малко за привличане на играчите към конкретна игра и повече за позициониране на емблематичен и печеливш гейм персонаж на неизползван пазар.
Разбира се, тези увеличения на броя на играчите могат да окажат голямо влияние върху това колко благоприятно ще бъде възприемана тази поредица от този момент нататък.
Имайки това предвид, ето някои предстоящи телевизионни адаптации, които биха могли да променят хода на събитията за някои поредици:
Splinter Cell: Deathwatch (Netflix) – 14 октомври 2025
The Witcher – Season 4 (Netflix) – 30 октомври 2025
Fallout – Season 2 (Amazon Prime) – 17 декември 2025
God of War (Amazon Prime) – без дата
Mass Effect (Amazon Prime) – без дата
Gears of War ( Netflix) – без дата
Ghost of Tsushima: Legends (Crunchyroll) – без дата
Assassin’s Creed (Netflix) – без дата
Снимка: Unsplash
Виж още: Ентусиаст създаде иновативен телефон от счупен Z Flip 5 и BlackBerry клавиатура (ВИДЕО)
https://hicomm.bg/produktovi-novini/entusiast-szdade-inovativen-telefon-ot-schupen-z-flip-5-i-blackberry-klaviatura-video.html