Не знам дали някой си спомня първата игра за култовата Алис на Луис Карол, но преди 11 години играта на емблематичния гейм дизайнер American McGee беше един от най-силните аргументи в подкрепа на тезата, че игрите са повече арт форма, отколкото просто поредната форма за масово развлечение.
Днес (официално) легендата се завръща с ново, още по-шантаво и маниакално заглавие, издържано в същия мрачен, оригинален стил, подходящо наречено Alice: Madness Returns.
За достойнствата (или липсата им) на играта ще говорим, когато имам шанса да придобия по-детайлни лични впечатления, но засега оценките от ранните ревюта не са много обнадеждаващи и се въртят около 5.5/6 от 10.
Междувременно, докато стигнем до неизбежната развръзка, можете да запълните времето си с интересен материал на GeForce.com (дъщерен сайт на nvidia.com, който не крие целта си да рекламира продуктите на компанията). Той твърди, че новата Алис се чувства най-добре върху РС платформа – основно заради отличната поддръжка на PhysX ускоряване на физиката в играта.
Дали е така или не – оставям сами да прецените. Само в тази връзка ще си позволя да отбележа, че за всеки истински РС геймър надали е нужно допълнително убеждаване – било от Nvidia или който и да е друг, че добрите стари компютри превъзхождат конзолите в повече от едно отношение.
Както обичам да казвам напоследък: „Не съм дал една каруца пари за актуално РС, за да играя актуални игри на 720р с PlayStation 3 или Xbox 360.”
Коментари (0)