Intel отново демонстрират футуристична мисъл. Мега корпорацията представи уникален, концептуален проект наречен Connected Store, който представлява двуетажен магазин на бъдещето с обща площ 220 квадратни метра, оборудван с някой от последните технологични достижения в областта на маркетинга и цифрова реклама. 

Идеята на Connected Store е да покаже в серия интерактивни демонстрации бъдещите и настоящи възможности за интегриране на различни онлайн и мобилни технологии с традиционната среда за продажбите на дребно. Освен Intel в проекта са се включили редица известни брандове като Adidas, Best Buy, Kraft Foods и Procter & Gamble, както и изследователската група MIT Media Lab.

Много от представените системи са екипирани с първите Intel процесори с интелигентна архитектура Intel Core от втора генерация, съчетаващи върхова производителност и 3D видео контролер върху един силициев кристал. Сред по интересните демонстрации се нареждат Intel Retail Interactive Fashion Experience, adiVERSE (виртуална витрина за обувки с вградени опции за търсене) и Intel Digital Signage Endcap (показваща нагледно върможностите за интеграция на съвременните технологии в областта на продажбите на дребно)

Отделно Intel показаха и Intel AIM Suite – нова технология за видеоанализ, предназначена за събиране на статистическа информация за целите на маркетинга. Тя вече привлича вниманието на редица големи компании като Harley-Davidson, NEC и казино – хотела The Venetian Resort Hotel Casino в Лас Вегас.

Тагове: