„НС Дизайн“ се стремят към амбициозната задача да „превъзпитат“ следващото поколение търговци

 

Пазарът наживо и онлайн

Ситуацията на световно ниво сега е различна. Заради достъпа ни до интернет, глобализацията и новите технологии вече няма нужда да бъдем „моногамни“ в пазаруването. Можем да пазаруваме от всякъде, по всяко време, каквото си пожелаем, само трябва да разполагаме с кредитна карта и почти елементарни умения в интернет. Може ли това, че пазаруваме онлайн, да елиминира нуждата от добро клиентско обслужване? Важен ли е начинът, по който третираме клиентите си, въпреки че нямаме пряк контакт с тях? Всъщност пазарът е толкова разнообразен и наситен с продукти, че в по-голямата част от случаите обслужването, било то онлайн или на живо, може да изиграе важна роля в избора ни на даден продукт.

 

Клиентът и взаимодействието с него

Не означава ли популярният израз „user friendly“ именно „добра грижа за клиента?“ Та нали някой се е погрижил за нас, като е проучил и изследвал нашето преживяване, докато пазаруваме или просто браузваме. От поръчката на продукта или услугата до доставката и след това обратната връзка с клиента виртуалният търговец и също толкова виртуалният клиент имат непрестанно взаимодействие! Какво е емоционалното преживяване на онлайн клиента, какви методи и техники да използваме, за да направим това преживяване ефективно и успешно – това са само част от темите, които Джон Шол ще засегне по време на семинара си в България

 

Кой е Джон Шол 

Джон Шол е основател и президент на Институт за качество на обслужването в Минесота, САЩ. Основател на редица тренинг програми за фирми от ранга на „Шеврон“ и „ФедЕкс“. Освен това е лектор, писател и обявен за гуру в сферата на обслужването. Той е човекът, който на 29 ноември 2012 г. в „Рейнбоу Плаза“ ще въведе присъстващите в „Постигане на превъзходство чрез качествено обслужване на клиенти“. Благодарение на „НС Дизайн“, млада и амбициозна фирма, г-н Шол ще представи пред топ мениджъри от цялата страна и региона методи и техники за изключително клиентско обслужване, ще ги насочи към процедури и похвати за изграждане на лоялна клиентска мрежа и екип от служители, които предоставят изключителен сървис. Така търговците могат да станат лидери на пазара чрез качествено обслужване на клиента – защото те също са клиенти. Регистрацията за семинара вече тече на : www.n-sdesign.com/johntschohl.

 

Тагове: