TechCrunch споделя, че в централата на Facebook са разлепени плакати, стимулиращи служителите на социалната мрежа да преминат към Android. 

Голяма част от тях използват iPhone-и, което не е в интерес на Марк Закърбърг и компания, които искат да подобрят качеството на Android приложението си. Припомняме, че iOS версията получи голям ъпдейт преди няколко месеца и вече работи изключително бързо и плавно, тъй като не разчита на препакетирано HTML съдържание, а на нативен код. 

Facebook работи по подобен ъпдейт за Android приложението си, но има нужда от много тестери за отстраняване на множеството бъгове. Интересно е, че те изпращат съобщения за проблем чрез разтръскване на самото устройство. 

Дали пък пропагандата не е сигурен знак, че Facebook работи по собствен смартфон?

Вижте как изглежда плакатите в по-висока резолюция, като кликнете върху тях.

 

Тагове: