Google планира да въведе система за градация за сайтовете на рекламодателите, които участват в контекстната реклама Adwords.

Смисълът на градацията се състои в следното: напоследък при клик някои рекламируеми сайтове започват да се зареждат твърде бавно и потребителите не дочакват до окончателното зареждане, в резултат на което спада общата ефективност на рекламата.

Google ще добави в системата си параметъра Quality Score, който ще измерва скоростта на работа на въпросния сайт, а така също и доколко отговаря на рекламната обява, съобщава електронното издание CyberSecurity.

От компанията обявиха, че новата система ще заработи до няколко седмици. След старта й рекламодателите, получили негативна оценка, ще имат срок от един месец, за да променят и оптимизират сайта си или да преминат на нов, по-бърз сървър.

Онези, които не се вслушат в предупреждението, ще бъдат наказвани финансово понижаване на позицията на обявата и нейната стойност. От Google коментират, че скоростта на работа на сайта се влияе най-вече от самия сървър, както и от многобройните препратки, водещи към електронната страница.

Тагове: