
Райли Кемпбъл поръчала лаптоп от Best Buy, като се възползвала от екстрата срещу 300 долара да ползва 3 години безплатен сервиз. След по-малко от година експлоатация, лаптопът дефектирал и тя го занесла в Best Buy за сервизен ремонт, като от там и съобщили, че това ще отнеме от 2 до 6 седмици. Когато тя започнала да се обажда, за да разбере как върви ремонта на нейният лаптоп, от сервизът и казвали, че ще е готов съвсем скоро. След 6-седмичният период, техниката и все още не била готова и за това тя оставила съобщение на мениджъра на магазина, но отновно не получила отговор.
След като Райли говорила с един от работниците в сервиза, той и разкрил, че лаптопът така и не бил предаден за ремонт и бил загубен някъде в магазина, при което Best Buy и предложили талон на стойност 900 долара за безплатни покупки като компенсация. Тя поискала 2,100 долара в кеш и след отказ от страна на магазина, тя се свързала с комисията за защита на потребителя. След контакт между магазина и комисията, на потърпевшата били предложени 1.100 долара кеш и 500 долара като талон за покупки. В следствие на сагата, Райли Кемпбъл се почувствала с накърнено достойнство и предявила иск за 54 милиона долара, като отказала нова оферта от страна на магазина. Самата тя признава, че не очаква да спечели, но се надява така да раздуха проблема в медийното пространство, за да предпази други клиенти от подобни проблеми.
Коментари (0)