Жена от Вашингтон е повдигнала иска за 54 милиона долара срещу Best Buy, след като те загубили нейният лаптоп струващ 1,100 долара.

Райли Кемпбъл поръчала лаптоп от Best Buy, като се възползвала от екстрата срещу 300 долара да ползва 3 години безплатен сервиз. След по-малко от година експлоатация, лаптопът дефектирал и тя го занесла в Best Buy за сервизен ремонт, като от там и съобщили, че това ще отнеме от 2 до 6 седмици. Когато тя започнала да се обажда, за да разбере как върви ремонта на нейният лаптоп, от сервизът и казвали, че ще е готов съвсем скоро. След 6-седмичният период, техниката и все още не била готова и за това тя оставила съобщение на мениджъра на магазина, но отновно не получила отговор.

След като Райли говорила с един от работниците в сервиза, той и разкрил, че лаптопът така и не бил предаден за ремонт и бил загубен някъде в магазина, при което Best Buy и предложили талон на стойност 900 долара за безплатни покупки като компенсация. Тя поискала 2,100 долара в кеш и след отказ от страна на магазина, тя се свързала с комисията за защита на потребителя. След контакт между магазина и комисията, на потърпевшата били предложени 1.100 долара кеш и 500 долара като талон за покупки. В следствие на сагата, Райли Кемпбъл се почувствала с накърнено достойнство и предявила иск за 54 милиона долара, като отказала нова оферта от страна на магазина. Самата тя признава, че не очаква да спечели, но се надява така да раздуха проблема в медийното пространство, за да предпази други клиенти от подобни проблеми.

Тагове: