От днес Мобилтел дава възможност на всички млади хора да говорят срещу 1 ст. /мин. Компанията създаде нова търговска марка, с която всеки, на възраст между 14 и 26 години, включително, ще може да разговаря на тази уникална цена, при това, без да плаща месечна абонаментна такса.

Мобилтел ще предлага услугите с нов код за достъп 0883 и под нова търговска марка LOOP. Новият оператор ще ползва мрежата на Мобилтел и чрез нея LOOP-абонатите ще могат да се възползват от всички услуги, които Мобилтел предлага в момента. Цената на нова SIM карта с LOOP абонамент е 19,90 лв. с ДДС. Минута разговор извън LOOP-зоната ще струва на потребителите 39 ст., а краткото съобщение 14 ст. LOOP - потребителят ще заплаща само услугите, които реално е използвал. От предимствата на LOOP могат да се възползват всички настоящи и нови абонати на Мобилтел, независимо от абонаментните си планове, както и Prima потребители.

LOOP е най-младата мрежа в България и нова марка на М-Тел. Три са ключовите понятия, които определят LOOP мрежа, не само в техническия смисъл на думата, но и като мрежа от хора; възможност за достъпност на комуникацията за младите и различност - LOOP ще промени живота на младите - заяви Йозеф Винацер, Главен изпълнителен директор на компанията. LOOP е забавление, свобода и нови възможности същността на живота през 21 век, добави той.

Мобилтел отново е крачка пред другите. LOOP е първата търговска марка на мобилния пазар в България, насочена специално към младежката аудитория. LOOP създава ново общество, намалява цените, елиминира конкуренцията и оформя цяла нова вълна от потенциални потребители, заяви Стелиос Малис, Главен директор Маркетинг в Мобилтел.

Телевизионният клип, който зрителите могат да видят от днес е заснет от режисьорите Ян Фогел (Германия) и Рене Вилар-Риос (Испания), автори на проекти на гигантите Coca Cola, McDonalds и др. Продуцент е берлинската фирма Dickes, а автор на логото LOOP е DM&B, а пакетите ще бъдат в уникална опаковка под формата на спрей за графити.

Тагове: