eMAG разпространи резултатите си за 2014 година, които разкриха интересна статистика и тенденции за българските потребители. Според статистиката отделяме все повече време за онлайн пазаруване, а делът на клиентите, закупили стоки през смарт устройствата си, се е увеличил.

За изминалите 12 месеца онлайн магазинът е регистрирал повече от 25 млн. посещения с двойно увеличение на трафика спрямо 2013 година. Потребителите прекарват средно по 5 минути на сайта и разглеждат по 7 страници от продуктовата гама на eMAG. От съобщението до медиите разбираме, че тя е претърпяла сериозно увеличение (вече са налични над 50 000 артикула), което е довело и до оформяне на нови категории. В електронния магазин вече може да се намерят още: книги, козметика, парфюми, Home&Deco, играчки и продукти за детето, стоки за спорт и туризъм, бижута, часовници, застраховки и много други.

Според данните продуктовите страници на eMAG са разгледани над 175 млн. пъти. Най-честите посетители са на възраст между 25 и 34 години, а разпределението между половете е почти равно (лек е превесът на жените – 54%).

Информацията на eMAG показва, че най-купуваните стоки за 2014 г. са смартфони и таблети, следвани от малки и големи електроуреди и компоненти и периферни компютърни устройства

 

 

Посещенията на eMAG.bg от мобилни устройства бележат рекорден ръст, достигащи до над 4 млн. Във втората половина на 2014 г. мобилният трафик се е увеличил в сравнение с първото полугодие и постига средна стойност от 20% от общия трафик на сайта. Междувременно продажбите достигат 10% от закупените продукти на годишна база. Най-продавани стоки през мобилни устройства са смартфони и таблети, следвани от малки и големи електроуреди и играчки и продукти за детето.

 

 

Най-активен месец за eMAG е бил ноември, когато се състои и кампанията Black Friday – 1.5 млн. посещения и над 110 000 поръчки. На второ място се класира декември, а след това се нареждат октомври и септември.

От eMAG допълват и серията успешни кампании, които са провели през 2014 година. Сред тях са Crazy Days, Революция на цените, Black Friday и Рожден ден на eMAG.