С най-новата версия на iOS приложението си Shazam цели да се превърне от помощник при откриването на нова и непозната музика в център на музикалното преживяване за потребителите си. Всеки, заплатил абонамент за Spotify или Rdio, ще има възможност да свърже профила си с Shazam и да слуша цели песни, без да напуска приложението. Песните, разпознати с помощта на услугата, могат да се добавят автоматично в плейлисти, а началният екран на Shazam вече ще показва популярни парчета и музикални новини, подбрани спрямо вкуса на потребителя.

Друга новост е Shazam Hall of Fame – класация на песни и музиканти, които са били откривани с помощта на приложението най-много пъти.

С тези ходове Shazam цели да промени бизнес модела си и да се превърне в мястото, където потребителите слушат музика, а не само откриват непознати парчета.

А знаете ли, че от няколко месеца Shazam има и версия за Mac OS?

Още от Social