Процесът по изпращане на лични съобщения в Twitter е значително по-лесен. Поне що се отнася до автентичните („потвърдени”) профили на компании в социалната мрежа. Целта е да се улесни комуникацията между потребителите на техните услуги и самите организации. За целта вече е достатъчно един регистриран потребител в Twitter да следва профила на компанията, за да стартира размяна на лични (директни) съобщения. Не е необходимо двамата участници в пряката комуникация да се следват взаимно, както бе досега. Така от Twitter се надяват да прекратят практиката, при която автентичните профили на компания следват „обикновен” потребителски профил, осъществяват комуникация с него и след това спират да го следват. Системата вече работи поне за @tatadocomo (индийски телеком, който съобщи за промяната в Twitter). Ние установихме, че донякъде работи и за обикновените потребители – достатъчно е някой да ви следва в Twitter, за да му изпратите лично съобщение. 

 

Тагове: