От 18 март, българските рекламодатели могат да достигнат до потенциалните си клиенти по-ефективно чрез реклама в платформата YouTube. YouTube предлага много възможности за рекламодатели и партньори, позволявайки им да достигнат до голям спектър от интернет потребители в България и извън нея. Като един от най-популярните сайтове в света, YouTube ще спомогне за популяризирането на различните марки и ще насърчи потребителите да използват рекламираните продукти и услуги. YouTube позволява да се достигне до 72% от интернет потребителите в България и над 50% от населението на възраст над 16 години. (TNS данни, 2014 г.)
Интерактивна реклама
Рекламодателите в България вече ще могат да достигат по нов начин до потребителите и да привличат вниманието тогава, когато те търсят и гледат видео в YouTube.
• Рекламодателите могат да достигнат до потребителите като им предложат качествено съдържание чрез TrueView рекламни формати: In-Stream и In-Display;
• Видео рекламите могат да бъдат възпроизвеждани преди, след или по време на видеото, което потребителят е избрал.
Роби Дуек, Мениджър - продукти за Бранд реклама за Централна и Източна Европа, Близкия Изток и Африка Google, коментира: “Рекламодателите искат и се нуждаят да бъдaт там, където са потенциалните им потребители. С 1 милиард уникални месечни потребители и 100 часа видео съдържание, добавяно в YouTube всяка минута, в платформата има много активни потребители, които търсят, гледат, харесват, споделят и коментират видеоклипове. С иновативните си TrueView формати, за които рекламодателите плащат само при видяно рекламно видео, YouTube е ефективна платформа за промотиране на вашата марка и подпомага увеличаването на продажбите ви."
За допълнителна информация можете да намерите тук.