Днес Sony Ericsson обяви новия етап от продължаващото преобразяване на компанията, който включва промяна на външната визуална идентичност и ценностите на марката с цел да се представи визията за налагането й като Марката за комуникационно забавление. Компанията потвърди възприемането на нововъведеното бранд послание на Sony ‘make.believe’ във всички форми на комуникация с потребителите, за да затвърди лидерската си позиция в областта на забавленията, както и сътрудничеството си със Sony Group.

„Сливането на комуникациите и забавленията стои в основата на предлаганите от Sony Ericsson продукти още от основаването на съвместното дружество. Посланието ‘make.believe’ нарежда Sony Ericsson до компаниите от Sony Group и изразява обединяването на комуникациите и забавленията. С обновяването на бранда и възприемането на посланието ’make.believe’, ние допълнително подсилваме своите предложения за забавления към потребителите,” отбеляза Кати Дейвис, директор Стратегия на марката в Sony Ericsson.

Тагове: