Viber пуска нов продукт като част от стратегията си за супер приложение: Бизнес профили за компании в България и по света. Нововъведението обединява на едно място ключова информация, необходима на клиентите, за да взаимодействат с даден бранд: от описание на услугите, които компанията предлага, до групиране на всички съществуващи чатове между клиента и бранда на едно място.

Бизнес профилите са публични по подразбиране, което прави откриването им много бързо и лесно и дава възможност на потребителите проактивно да започнат комуникация с бранда. Те могат да изберат най-подходящия канал за комуникация с компанията от Бизнес профила ѝ, който представлява своеобразен мини уебсайт във Viber. От другата страна брандовете могат да организират по-ефективно разговорите с клиентите си на едно място с подобрено преживяване и за двете страни.

Новият продукт излиза след пускането на бизнес чатове, папка за всички верифицирани бизнес съобщения от компании, която Viber представи в България през септември миналата година. С комбинацията от бизнес профили и бизнес чатове Viber цели подобряване на сигурността и доверието на потребителите в търговските услуги, предлагани в приложението. 

 

Снимки: Viber

Вижте още: Грабнете уникалния зимен брой на списание HICOMM, за да разберете всичко за климатичното бъдеще на планетата