Иновативна идея. Финансиране. Медиен интерес. Добри лидери. Всички тези неща са важни за успеха на една млада компания, но не го гарантират. Много стартъпи започват обещаващо, но в крайна сметка се провалят, било то защото имат прекомерни амбиции или им липсва добър бизнес модел.
В опит да запази спомена за тези пълни с потенциал, но провалени идеи стартира сайтът Startup Graveyard. Казано направо, това е онлайн гробище за идеи – звучи гадно, но наистина там ще откриете имената на стотици компании, които не са успели да се задържат на конкурентния технологичен пазар. Startup Graveyard ви дава биографична информации за всяка компания, като това, кога е основана, с какво се занимава, какво финансиране е набрала и кои са нейните конкуренти.
В сайта ще видите и причини за това, защо начинанието е било неуспешно, включително и откровения на самите основатели. Така ще научите повече за познати компании като RDIO, 99dresses, Exec и Secret.
Въпреки тежката тематика сайтът има изненадващо състрадателен тон и не се подиграва на неуспелите компании; вместо това той се опитва да предложи различни изводи и съвети на бъдещите предприемачи, така че те самите да не попаднат на неговите страници.