Много от новините за новия iPhone 13 се отнасят за неговите камери, които са ъпгрейднати с по-добри лещи и нови видео възможности, включително Cinematic Mode. За да рекламира тези нови функции, Apple използва хаштага #HollywodInYourPocket в Twitter.
Новият хаштаг бе добавен с икона на филмова клапа с логото на Apple. Гигантът вече използва новия хаштаг в постове, които рекламират заснети със Cinematic Mode клипове на iPhone 13 и iPhone 13 Pro. Създаден е, за да се покаже автоматичната промяна на фокуса между основното изображение и фона.
По време на събитието си по-рано тази седмица Apple също демонстрира няколко клипа, заснети със Сinematic Mode на iPhone 13. Сега те могат да бъдат гледани през официалния YouTube канал на компанията. Пак там по-рано през уикенда Apple сподели подробно представяне на всички нови функции на серията iPhone 13, включително 120 Hz дисплея, подобрените снимки при слаба светлина, водоустойчивостта, живота на батерията и др. Видеото с дължина седем минути е заснето в магазина на Apple в LA Tower Theater.
Снимка: Apple
Виж още: Америка може би е открита от хората 10 000 години по-рано, отколкото се смяташе досега