Spotify придоби услугата за стрийминг на музика MightyTV, която използва изкуствен интелект за препоръчване на съдържание. Въпреки че все още не знаем пълния обхват на сделката, то най-вероятно има за цел да увеличи акцента върху рекламите. Основателят на MightyTV Брайън Адамс става вицепрезидент на технологичния отдел на Spotify и ще работи за подобряване на рекламните и маркетинг технологиите на компанията.
Макар да не е ясно точно колко е платила Spotify за MightyTV, не е трудно да се предположи защо Spotify прави тази покупка. Ако това доведе до по-интелигентни препоръки за музика, ще бъде по-вероятно да натиснете бутона за възпроизвеждане, което ще увеличи приходите от слушането на песни.
И докато Spotify трупа все повече платени абонати, по-голямата част от аудиторията й все още слуша чрез безплатната версия, поддържана от реклами. Ако Spotify успее да осигури по-подходящи реклами за тези клиенти, ще е по-вероятно да сключи по-добри рекламни сделки.