Сигурни сме, че животът без изненади би бил ужасно скучен. Били и те от рода на това, че заедно с всички технологични проекти една от компаниите на Илон Мъск се е прицелила и в парфюмерийния сектор. Или пък фактът, че ароматът носи името Burnt Hair. Цялата история би била по-подходяща за шега, но доколкото се вижда от сайта на The Boring Company, всичко е съвсем в реда на нещата. Може би Burnt Hair е част от някаква поредица или един вид продължение на идеята за огнехвъргачката Not-a-Flamethrower - все пак говорим за огън, пламъци и... страст?

Самият Илон Мъск се похвали, че одеколонът е „същността на неприемливото желание“ и се продава като „топъл хляб“ - според поста му в Twitter вече са продадени 10 000 бройки. Честно казано, само можем да си представим какъв в действителност е ароматът, съдейки по името му. Но всички знаем, че за известно време Burnt Hair си заслужи вниманието - въпреки че едва ли някой си е представял, че точно това ще се случи.

Снимки: The Boring Company

Виж още: Илон Мъск се намеси в шахматен скандал, обвиняващ победителя във вибрираща измама 

Още от Social