
Изглежда Spotify не се задоволява с парите, които печели от увеличаването на цените на своя Premium абонамент миналата година, и според съобщенията обмисля още по-скъпо ниво, което ще предлага на абонатите няколко допълнителни предимства. Наречено Music Pro, това ново ниво на Spotify Premium може да се появи по-късно тази година и да струва на абонатите до 5.99 долара на месец в допълнение към съществуващия им план.
Според Bloomberg източници, запознати с плановете на Spotify, са разкрили, че шведският гигант за стрийминг на музика все още е в процес на финализиране на всички детайли, така че цените и графикът за пускане на пазара все още не са определени. Източниците обаче твърдят, че планът Music Pro може да предложи на абонатите си аудио с по-високо качество и функция за ремиксиране, задвижвана от изкуствен интелект, за „смесване на песни от различни изпълнители“.
Освен това Spotify тества начини за продажба на билети за концерти на абонатите на Music Pro с предимства като предварителна продажба или по-добри места. Spotify планира да въведе този нов план на етапи и с течение на времето да въведе още повече нови функции и инструменти. Цената на плана може да варира в зависимост от географското положение, като Music Pro ще струва малко по-малко на развиващите се пазари.
Понастоящем Spotify води преговори с множество промоутъри, продавачи на билети и музикални лейбъли, за да предложи това ново ниво на пазара. Очакваме компанията да сподели повече подробности, след като новият абонаментен план бъде готов за първична употреба.
Снимка: Unsplash
Виж още: ИИ откри скрити генетични следи, които оспорват произхода на COVID-19