Днес Amazon стартира на нов онлайн магазин, в който компании от трети страни ще могат да продават абонаменти за цифрови услуги.
Новата услуга, наречена Subscribe with Amazon, ще служи като надежден център за абонаменти за дигитално съдържание. Изискванията не са прекалено много, но засега дигиталният продукт ще трябва да бъде под формата на "приложение, уеб сайт или софтуер" с адрес в Съединените щати с някаква периодична такса. Така например в Subscribe with Amazon сега се предлагат неща като достъп до New Yorker, абонамент за Sling TV и Creativebug с видео инструкции.
Разбира се, услугата може да се разшири до физически абонаменти (като, да речем, комплекти за гримове.)
Компаниите ще имат възможност да създават специални Amazon страници, както и да предлагат различни опции за абонамент, включително стартови, месечни, годишни и др. И, разбира се, компаниите ще имат възможност да предлагат на клиентите на Amazon Prime ексклузивни отстъпки. Когато става въпрос за приходи, Amazon ще задържа 30 процента от всяка продажба за първа година и 15 процента след това.