От появата на Fiesta през 1976 г. до момента са слезли от конвейера над 12 милиона автомобила, като само през миналата година продажбите са над 400 000. На фона на тези цифри Ford пуска напълно новата Fiesta, която ще предложи на клиентите микс между кинетичен дизайн и технологии, които сме свикнали да виждаме в големите премиум модели. Автомобилът ще започне да слиза от конвейера едновременно в модификациите с 3 и 5 врати.

Спортна. Така най-кратко може да бъде описана външността на новата Fiesta. Автомобилът използва много от стилните решения от концепцията Verve, като особено атрактивна са задницата и страничната линия на Fiesta. Най-впечатляващ обаче е интериорът с оформената по подобие на модерен мобилен телефон централна конзола, нещо, което също видяхме във Verve и което за щастие виждаме в серийния модел.

Автомобилът предлага подобрения във всяка една област спрямо предшественика си: повече пространство в интериора и багажника, по-здрава конструкция, много по-богато вътрешно оборудване, нови двигатели В тази връзва на върха в гамата застава Fiesta Zetec S, която се качва на конвейера от самото начало. Двигателят е 1,6-литров Duratec Ti-VCT със 120 к.с. На противоположния полюс е Fiesta ECOnetic с 1,6-литров Duratorq TDCi агрегат, който слиза под психологичната граница от 100 г/км въглероден двуокис - 99. Това са двата нови агрегата. Към тях през октомври, когато започнат продажбите на Fiesta, ще бъдат добавени още един дизелов и три бензинови мотора, пише агенция Speed-Press.

Тагове: