Въпреки че Netflix не обича да дава често данни за интереса към своите продукции, сега компанията има с какво да се похвали и затова не го крие. Най-новата комедия Murder Mystery с Адам Сандлър се оказа най-гледаната премиера в историята на оригиналните филми на Netflix, като точно 30 869 863 уникални профила са я гледали през първите три дни.
По разбирането на Netflix за гледане се брои, ако сте издържали повече от 70 процента от дадено заглавие. 13 милиона от профилите са в САЩ и Канада, а останалите 17 милиона са по цял свят. Това потвърждава теорията, че някой някъде харесва филмите на Адам Сандлър, въпреки че в последните доста години бившата звезда на SNL значително свали летвата. Той обаче има много топли отношения с Netflix и през 2017 г. компанията разкри, че още тогава зрителите са гледали над половин милиард часа от неговите филми. Сандлър и Netflix имат сделка за четири филма, ексклузивни за стрийминг платформата.
Виж още: Нов роман разказва предисторията на The Hunger Games
Изведнъж вече знаем повече за навиците на зрителите на Netflix от когато и да било. Това вероятно не е случайно, като се има предвид, че конкуренцията на стрийминг пазара нарасна значително. Други хитове в каталога на Netflix са екшънът Triple Frontier, гледан на премиерата от 52 милиона профила, и хорърът Bird Box, събрал 45 милиона гледания за една седмица.