Дигиталната трансформация изменя напълно представите ни за взаимодействие между потребителите и бизнеса. В повечето случаи вече не се редим на опашки в офис или дори не винаги звъним на телефон за връзка. Повечето клиенти и компании разчитат на Facebook, Twitter или Viber за директна комуникация. Дигиталният маркетинг вече не е само необходимост, той е задължителен не просто за връзка с клиентите, но и за провеждането на качествен диалог с тях.

Ключов компонент в поддържането на отношенията с потребителите в днешния свързан свят се явяват системите за управление на клиентите (познати като CRM). Salesforce е световен лидер в предоставянето на подобни решения и организира Петата годишна Salesforce конференция в България, на която ще бъдат представени последните новости и тенденции в областта на CRM платформите.

Новите технологии в обслужването на клиенти

Конференцията ще се проведе на 22 март в Sofia Event Center и се организира от IT консултантската компания и златен партньор за Salesforce в България – „Некст Консулт“. Основен фокус ще бъде как компаниите да поставят клиента в центъра на дигиталната трансформация, увеличавайки удовлетвореността му и възползвайки се от най-актуалните тенденции в областта на маркетинга, продажбите и обслужването (Customer Journey, Artificial Intelligence, Internet of Things, и др.)  

Водещият гост-лектор на събитието ще бъде мениджъра „Продажби“ за Югоизточна Европа, Русия и Украйна на Salesforce Станислава Атанасова.

Лидерът на CRM системите

Американската компания е основана в началото на т.нар. dot-com балон – през 1999 г. и към началото на 2018 г. е една от специализираните облачни дружества с най-висока пазарна оценка от 88 млрд. долара. Основните ѝ продукти са ориентирани около CRM платформа и различни облачни решения за бизнес. Salesforce е безапелационен лидер в CRM системите, като по данни на изследователската фирма Gartner, през 2016 г. компанията държи близо 20% дял от световния пазар.

Златният партньор в България

Основният представител и дистрибутор на Salesforce за България – „Некст Консулт“ стана златен партньор за компанията в страната. Българското дружество предоставя решенията на американския гигант от 2013 г. и до момента е изпълнила над 50 проекта в различни индустрии от финанси и застраховане, през логистика, търговия на едро и дребно и производство. „Некст Консулт“ разработва специални и специфични за местния пазар модели на базата на платформата на Salesforce. Експерти от компанията ще бъдат и сред основните гост-лектори на Петата годишна конференция на Salesforce в България.

Още от Social