На медийно събитие вчера SAP България представи постигнатите резултати и фокусните направления на компанията на нашия пазар и обяви глобални резултати за първото тримесечие на 2017. Те са много над пазарните очаквания – с 49% са нараснали пазарните продажби на облачни услуги, а 13% е цялостният ръст от софтуер и софтуерни услуги. Благодарение на новите облачни абонаменти компанията е вдигнала и количеството нови клиенти, които са с 50 000 повече в рамките на една година.

Румяна Тренчева, изпълнителен директор на българския клон, сподели, че по отношение на облачните услуги „с радост мога да заявя, че българският пазар търси SAP Cloud Рlatform“. Стратегията на компанията акцентира върху платформения бизнес с ключовите направления SAP HANA и SAP S/4HANA – системи за анализ на данните и управление на бизнеса, на място или в облака. Г-жа Тренчева добави, че компанията разработва съвместно с клиентите си продукти върху платформата, което тя отчита като положителен знак за готовността на клиентите и партньорите.

Още от Social