Компанията Sonos, която създава безжични музикални системи, подаде заявление до US Securities и Exchange Commission за излизане на борсата. Компанията предупреди инвеститорите, че поемат риск, защото приходите й зависят от много фактори – от конкурентите им като Amazon и от търговските сделки, които сключва Доналд Тръмп, защото те могат да доведат до увеличаване на разходите на компании като Sonos, които разчитат на внос от Китай.

Същевременно с това обаче Sonos споделя и причините, поради които инвеститорите трябва да изберат калифорнийската компания. Sonos може и няма кой знае какви приходи в миналото, но тази година засега е доста успешна за компанията. Освен това от производителя се виждат като много добра алтернатива на по-известните марки, като компания, която печели бързо лоялни потребители и получава много високи оценки за продуктите си.

Приходите на компанията през шестте месеца, които приключват на 31 март 2018, са на стойност 655.7 млн. щатски долара. Това е растеж от 18% сравнение с шестте месеца преди 1 април 2017 година. Миналогодишният приход на компанията е с 10% по-голям от този през 2016. Предполага се, че и тази година разликата с миналата ще бъде поне 10%.

Sonos заявяват също, че са продали 19 млн. бройки от продуктите си през шестте месеца преди 31 март 2018. Клиентите им слушат съдържание от близо 70 часа на месец на техните аудио системи. Освен това според статистиките потребителите слушат около 80% повече музика, след като са си закупили продукт на Sonos. Това означава, че компании като Spotify и Apple Music печелят благодарение на тях.

Sonos се борят с пристрастеността на хората към екраните.

Компанията обаче предупреждава още, че не може да гарантира, че приходите ще продължат да растат. Защото предположенията са едно, а реалностите – съвсем друго. Компанията е имала и преди колебливи резултати, а развитието на продуктите превижда и по-високи оперативни разходи.

Калифорнийците споделят, че освен добро качество на звука и стабилен софтуер, компанията се стреми да намали пристрастяването на хората към мобилни устройства чрез своите аудио системи.

Sonos са искрени с инвеститорите и споделят както предимствата, така и недостатъците на компанията. Така че в момента бъдещето на калифорнийците е изцяло в ръцете на акционерите.

Тагове:
Още от Social