Потребители на Spotify са забелязали нещо интересно в настолната версия и в приложението: Sponsored Songs (Спонсорирани песни). Спонсорираното съдържание по принцип не е нещо ново за Spotify, но сега звукозаписните лейбъли ще могат да промотират отделни песни, което има смисъл. Представител от Spotify потвърждава пред The Verge, че Sponsored Songs е тестова функция, която ще се появи само за потребителите на безплатния абонамент.
Спонсорирани песни ще се появяват в плейлистите, които следите. Самите песни са избрани в съответствие с музикалния вкус на всеки потребител, т.е. вие няма да чуете нещо коренно различно от това, което обичате да слушате.
Spotify е активирала функцията по подразбиране, но всеки потребител ще може да я изключи от Настройки> Опции за показване на работния плот и Настройки> спонсорирано съдържание за мобилни устройства, ако не иска песните да се появяват.
Spotify продължава да търси допълнителни източници на приходи. Само преди няколко дни компанията обяви, че вече има над 140 милиона активни потребители.