Netflix планира да таксува между 7 и 9 долара за предстоящото ниво, поддържано от реклами, според нов доклад на Bloomberg. Текущият план на Netflix с най-ниска цена е 9.99 долара на месец в Съединените щати, като планът предлага 480p стрийминг.

Netflix също има план от 15.49 долара на месец за 1080p стрийминг и 19.99 долара на месец за 4K стрийминг. Нивото с по-ниска цена, поддържано от реклами, е насочено към онези, които нямат нищо против рекламите и които не искат да плащат 9.99 долара за стандартен абонамент за Netflix.

Рекламите ще се показват преди и по време на телевизионни предавания и филми, а Netflix планира да продава приблизително четири минути реклама на час, което ще бъде по-кратко от 10 до 20 минути реклами на час, показвани от кабелните компании. Клиентите няма да могат да пропускат реклами или да имат достъп до контролите за възпроизвеждане, докато рекламите се възпроизвеждат, но Netflix иска да ограничи насочването на рекламите и да се увери, че рекламите не се повтарят твърде много.

Нивото, поддържано от реклами, ще има повече ограничения от по-скъпите нива и Netflix не планира да позволи на клиентите, абонирани за плана, да изтеглят телевизионни предавания и филми за гледане офлайн.

Netflix се обърна към реклами, защото не успява да поддържа броя на абонатите. Компанията загуби абонати за първи път от 10 години през първото тримесечие на 2022 г. и обвини „голям брой домакинства, споделящи акаунти“ и „конкуренцията“.

Netflix се стреми да представи по-достъпния план на ограничени пазари преди края на годината, но пълното внедряване може да не се случи до 2023 г.

Снимка: Unsplash

Виж още: Телефоните с Harmony OS атакуват световните пазари от 2022 г.

 

Тагове: