Samsung обяви Galaxy S9 и Galaxy S9+ по време на MWC през февруари, а в средата на март флагманите вече бяха по магазините. Месец по-късно пък изглежда, че цели 8 милиона бройки от тях вече са продадени, което е съизмеримо с постижението на Galaxy S8 по същото време миналата година.

Данните са прогнозни и идват от анализаторската компания Canalys, която дори очаква по-добро представяне на двойката модели за цялата година в сравнение с техните предшественици.

"Имайки предвид, че Galaxy S9 не е сериозен ъпгрейд спрямо Galaxy S8, представянето е наистина впечатляващо", коментира Бен Стантън от Canalys.

Той обяснява това с подобрената маркетингова стратегия на Samsung и разширяването на пазарите, където телефоните дебютираха първоначално. Освен това роля са изиграли и щедрите промоции и отстъпки при замяна на стари апарати, организирани от компанията.

"Това е особено интересно на фона на по-слабото представяне на iPhone X през Q1, което подсказва, че флагманите са изправени пред доста предизвикателства с износването на фактора "иновации", продължава представителят на Canalys.

Тагове: