Най-успешният производител на екстремни камери, GoPro, излиза на борсата. Също като Twitter, компанията няма да обяви стойността си предварително, но предполагаме, че тя ще надвиши последната й оценка от 2.5 милиарда долара няколко пъти.

През 2012 г. GoPro получи 200 милиона долара финансиране от Foxconn. Миналата година компанията отбеляза приходи от 512 милиона долара, генерирани най-вече от камерите й. В момента GoPro предлага и софтуер за видеомонтаж, както и богат набор от аксесоари. Важна част от бизнес стратегията е и YouTube каналът с над 1.7 милиона абонати, който скоро ще бъде достъпен и през Xbox One.

Историята на GoPro е на ръба на романтичното. Основателят на компанията, Ник Удман, търси начин да снима сърф ваканцията си, без да наема професионален видео екип. През 2002 г. той прикрепя обикновена камера към тялото си с подръчни средства, с което се ражда идеята за GoPro. Първият прототип той сглобява сам, а първата комерсиална камера е на пазара през 2004 г. Оттогава GoPro е лидер сред екшън камерите, превръщайки се в нарицателно за продуктовия клас.