Очаква се серията Samsung Galaxy S25 да получи значителен скок в производителността благодарение на процесора Snapdragon 8 Elite. Изглежда обаче, че Samsung може да се опре и на друго допълнение за подобряване на производителността на игрите.

Twitter профилът Jukanlosreve съобщава, че Samsung работи по режим на игра в One UI, който може да осигури по-плавно изживяване. Придружаващата снимка на екрана сочи използването на технология за интерполация на кадрите, която ще генерира кадри, за да предложи по-плавно представяне на хартия. В скрийншота се споменава конкретно възможността за увеличаване на визуализацията от 60 Hz на 120 Hz.

Източникът посочва и предположение, че тази функция на Samsung може да използва технологията Adreno Frame Motion Engine 2.0 (AFME 2.0) на Qualcomm. Qualcomm отбелязва на своя уебсайт, че AFME 2.0 може да удвои честотата на кадрите в игрите, като същевременно запазва консумацията на енергия. Така че телефоните с тази технология теоретично биха осигурили плавно гейминг изживяване без увеличен живот на батерията или загряване.

Това няма да е първият път, в който виждаме интерполация на кадрите в смартфони, тъй като устройства като OnePlus 12 наистина предлагат тази технология. Всъщност в последните телефони видяхме и собствената технология Frame Booster на Samsung. По непотвърдени данни обаче решението на Samsung предлага само скромно подобрение, а не удвояване на ефективната честота на кадрите.

Във всеки случай предполагаме, че тази гейминг функция може да дебютира в семейството на Galaxy S25. Ако наистина се използва технологията AFME 2.0, тази опция вероятно ще бъде ограничена до Galaxy телефоните, задвижвани от Snapdragon.

Снимка: Unsplash/@Jukanlosreve

Виж още: Идеята за Xbox конзола във вашия джоб е все по-близо до реалността

 

 

Тагове: