Според ново проучване на MusicWatch, Apple Music не успява да задържи интереса на потребителите си. По данни на независимата агенция, занимаваща се със статистически проучвания на музикалните навици, 48% от потребителите на Apple Music са спрели да използват услугата. Общият брой на използвалите стрийминг платформата възлиза на 11% от всички потребители на Apple. Макар да изглежда малко, такъв е и процентът от потребителите, които са купували музика от iTunes.
Повече от половината потребители на Apple Music харесват услугата толкова много, че са готови да плащат месечната такса за абонамент след края на безплатния период – 64% от анкетираните казват, че ще станат платени абонати. В същото време 61% са изключили опцията за автоматично плащане в първия месец след пробния период. Въпреки тези противоречиви данни, Apple Music има добри шансове за растеж, особено ако намери добър начин да таргетира потребителите, които още не знаят за услугата. По данни на MusicWatch те са 33%.
Представители на Apple коментираха резултатите от проучването и казаха, че според вътрешна информация, 79% от потребителите, регистрирани в Apple Music, все още използват услугата.
Знаете ли, че Spotify ще намали възможностите в безплатния си план?